Rabu, 5 Januari 2011

Pandangan Tangtrawi Pada "Konsert Tok Guru Kelantan Dan WaLiBanD"

Berhubung Dengan Artikel "Kelantan,Tok Guru Dan WaliBand",Ini Adalah Ulasan Yang Kedua MJ Ulaskan,Apabila Semakin Terbalik Ceritanya Asalnya Yang Mula Di Spin,Spin Dan Seterusnya Di Spin Oleh Beberapa Kepimpinan Ulamak Yang Bahalol.
MJ Amat Tertarik Sekali Dengan Laporan Ketua Dewan Pemuda Pas Siapa Lagi Kalau Bukan Ostaz Tantawi Kepada Pihak Tertentu Bahawa,Ia Adalah Sebuah Penganjuran Yang Sihat Serta Berkesan Kerana DiSamping Mengeratkan Hubungan Silaturrahim Diantara Masyarakat Dan Secara Tidak Langsung Proses Penganjuran Untuk Mengasingkan Penonton Lelaki Dan Perempuan Serta Kaum Keluarga Dapat DiBuat Secara Betol,Sistematik Dan Berkesan.

Itu BOHONG SEBENARNYA...!!!,Tipu...!!!.Untuk Pengetahuan Jugak,Semua Penonton Dan Pasangan Couple Pada Malam Tersebut,Mereka Semua Berada Di Setiap Sudut Tertentu Di Dalam Perkarangan Stadium Sambil Melayan Lagu "Cari Jodoh Dan Baik-Baik SayanG",Yang Lain Malas Nak Komen,Cuma Setakat Ini Sudah Ada Beberapa Laporan DiBuat Bila Aktiviti Meraba Berlaku Secara Berleluasa Pada Malam Tersebut.Kepada Semua Mangsa Raba,Sabar Dan Assobru..!!!.Patutnya Ucap Terima Kasih Pada Kerajaan Tok Guru Kerana Berjaya Membawa Balik Konsert Hiburan Sedemikian Sehingga Kamu "Diperlakukan Sebegitu",Oleh Segelintir Anak Kelantan Yang Bangsat Dan Nakal Walaupun Sebelum Ini,Ia Sentiasa Di Nafi Oleh Tok Guru Bahawa Tiada Mereka Yang Bersifat Begitu Kecuali Sebelah Luar Kelantan Sahaja Memandangkan Disini Telah Diertikan Sebagai Pusat Tadahan Wahyu Serta Dibarisi Oleh Kepimpinan Ulamak.

Selaku Anak Kelantan,MJ Bersama Beberapa Rakan Yang Membawa Keluarga Sempat Jugak Menjengok Sekejap DiDalam Stadium Yang Mana Konsert Tersebut Dibuat Didalamnya.Didalam Perkarangan Stadium Tersebut Jugak,Terdapatnya Sebuah Pentas Yang Dinyalakan Dengan Pelbagai Warna Lampu Neon Untuk Menggamitkan Suasana Konsert Tersebut.

Tentu Demo Boleh Bayangkan Bagaimana Kerlipan Lampu Neon Serta Mereka Penonton Bebas Duduk Dimana Sahaja,Bersama Pasangan Masing-Masing.No Hall.

Dari Segi Kehadirannya Pula,Ianya Tidak Lebih 3000 Orang Memandangkan Kini Kelantan Mula Dilanda Hujan.Walaupun Hujan Renyai-Renyai Penonton Yang Mula Berundur Adalah Terdiri Daripada Mereka Yang Membawa Anak-Anak Kecil.Dan Yang Menunggu Hingga Saat Pukul 12 Malam Untuk Menunggu Kehadiran 2011 Adalah Terdiri Daripada Semua Golongan Muda-Mudi Kelantan Yang Membawa Pasangan Couple Masing-Masing.Biasalah Orang Mula.Mintak-Mintak Semasa Muda Ostaz Tantawi Tak Begini Sifatnya.
Kantoinya Si Ostaz Tantawi Semasa Membuat Sidang Media Nih Ialah,Bila Mula Asalnya Menegaskan Kata-Katanya Bahawa Kejayaan Dan Kecekapan Uresetia Dan Pandangan Kerajaan Negeri Kelantan Bahawa,Setiap Penonton Lelaki Dan Perempuan Serta Yang Bersama Membawa Kaum Keluarga Berjaya Diasingkan,Setelah Mengetahui Semakin Banyak Laporan Aktiviti Meraba Kokpek Dan Punggung Mula Dibuat Oleh Mangsa,KINI Menegaskan Pula,Supaya Ianya Perlu Dilaporkan Segera Pada Pihak Tertentu,Untuk Siasatan.Hehehehe...NakaL Jugak Ostaz Tantawi Nih.Tak Cuba Berbohong Bukan Tangtrawi Namanya..!!!.
~Pas Untuk Hiburan,PAS FOR FUN...!!!~


Tahniah Kepada Kerajaan Tok Guru Dengan Penganjuran Konsert Tersebut.Jangan Lupa,Sentiasa Anjurkan Lagi Konsert Sebegini.Mantooppp...!!!


5 ulasan:

  1. merogol,meraba ..berkhalwat pasti akan dapat pembalasan di akhirat..apalagi org yg bertopengkan agama utk meraih kuasa..hingga byk penyelewengan akidah berlaku

    BalasPadam
  2. Banyak ke mamat dan bibik Indone sial kat Kelantan sampai kena panggil Wali Band buat konsert, artis Malaysia dari Kelantan ramai tak layak ke buat persembahan kat Kelantan?
    Depa puak ularmak PAS Kelantan ni memang buta perut, tak der perasaan nasionalisme langsung, nak cakap bangang nanti marah pulak.

    BalasPadam
  3. kita sendiri pun tokleh nk dabik dada jugok selagi nama manusia gak..darah hitam ada dlm diri kita ni..kalau kita benar2 beriman...beriman dengan sepenuhnya..jangan sekerat2...sekali buleh sekali tokleh..sekali haram pah halal pulok..tok betul!!

    BalasPadam
  4. band ni lain bro.. wali.. nama ada ciri2 islamik.
    keh..keh..

    BalasPadam
  5. kalau dah ramai2 tu memang le ramai peraba2...kopiah kat pale tu nak tutup je kononnye beriman la....tapi sebaliknya semua kaki raba nye memang golongan2 org PAS,org PAS ni gatal2 belaka...kalau tak takkan ramai kawin lebih dari satu walaupun tak mampu....dulu pun puteri UMNO kena raba...PAS halalkan je semua...janji ahli PAS...binawe nye PAS..nape tak raba je puteri2 PAS?? ops...semua dah tua2 kot....

    BalasPadam