Selasa, 3 Mei 2011

Tahniah Hussam...!!!Molek Juga Kalu Demo Terima.Rakyat Nak Kelih..!!!.Ada Branii..///

 
Tolong Pesan Dan Kirim Salam Pada Manusia Yang Bernama Hussam Bin Mussa (Exco Ekonomi Kelantan) Bahawa Sahutan Dan Cabaran Untuk Membuat Ujian Poligraf Kepada Dato Eskay Talah Di Terima Dengan Sebulat-Bulatnya.Dan Bila Ia Mahu Di Laksanakan Dato Eskay Kini Sedang Menanti.Kepada Hussam Bin Mussa Jangan Coba Lari Lagi Dari Sahutan Dan Cabaran Ini.Nak Membela Penzina Dan Peliwat Tegar Pun Sumpah Laknat Sudah Sukar Di Terima,Tetapi Tak Apa.Nampak Gayanya Si Ostaz Nih Lebih Percaya Kepada Mesin.HampeH...!!!
Kepada Hussam Bin Mussa.Di bawah ini adalah keratan kenyataan Dato Eskey terhadap seruan demo kepadanya semalam.Demo TOLONG BACA dan fahami BETOL-BETOL dan Bacul serta teramat BACHUL jika sahutan ini bersifat separuh jalan sahaja.Sebagai anak Kelantan kami nak lihat kesudahan Cabaran demo kepadanyaSenang untuk rakyat nak buat penilaian.
  
Dan Daripada Kami Seluruh Rakyat Kelantan,Negeri Tadahan Wahyu Serta Pusat Tadahan Ilmu Yang Di Pimpini Oleh Ulamak-Ulamak Tersohor Dan TerbiLang :-

...AMAT Mencabar juga saudara Hussam Bin Mussa agar bersama Tok Ghuru yang juga MB Kami untuk membuat ujian yang sama,dengan menggunakan ALAT yang sama Di Perkarangan Dataran Ilmu untuk menjawab dan menyatakan pelbagai persoalan berhubung isu Penyelewengan dan Pembaziran pitis kami rakyat sebanyak ENAM JUTA yang kini menjadi bahan percakapan rakyat bila Projek Kambing Janapari di Tinggalkan begitu saja.

Mungkin dirasakan amat sedikit dengan jumlah ENAM JUTA tersebut kepada kamu yang juga sebagai Exco Ekonomi disamping udah lama memegang tampuk Pentadbiran Kelantan.Tetapi,Jika jumlah tersebut digunakan dengan cara yang betol sekurang-kurangnya tiada lagi golongan yang merempat dan menunggu sesuap nasi di kaki lima Masjid Muhammadi khasnya di bulan Ramadhan.Yang lain tak usah royaklah bagaimana mereka menderita di Kelantan.
Molek juga untuk mengetahui siapa yang berbohong,Ujian Poligraf di buat pada Hussam Dan Nik Aziz.Kami Rakyat nak kenal dah tahu siapa yang berbohong sebenarnya.Lagu mana wehhh...!!!,DEMO berani ko tidak..??.Sahut Jer.Kami Rakyat Kelantan Menunggu...!!!

9 ulasan:

  1. umno memang pemfitnah.
    memang secara sah sumpah SK tidak sah mengikut islam.dia tu bukan islam agamanya.tambahan lagi dalam klip tersebut memaparkan lelaki yang tak bersunat.takkan anwar tak bersunat.amat jahat umno fitnah!!!

    BalasPadam
  2. mj jeme serai wongi...

    BalasPadam
  3. apa saja isu...mesti tuju UMNO.....padahal dato' eskay kawan baik anwar...bila dah tak tahan dgn anwar, mereka cabut... dulu awal-awal dah bagi tau. mereka tak percaya... bila kita tengok gred sokongan UMNO lagi bertambah.... tu yg best tu..solat hajatlah lagi puak PAS mohon allah beri kebenaran...

    BalasPadam
  4. aku mintak org kata itu sah bukan Anuar...buat sumpah jugak...DENGAN NAMA ALLAH AKU BERSUMPAH BAHAWA AKU PASTI ITU BUKA ANUAR BIN IBRAHIM....ada berani...??

    BalasPadam
  5. wahai husam musa...apa tunggu lagi datuk eskay dah terima cabaran anda! kita minta husam tolong aturkan sessi ujian poligraf ini dengan kadar segera dan jangan lupa panjangkan jemputan ini pada anwar sekali!

    BalasPadam
  6. DAP racist..PKR dan PAS jadi lembu DAP

    BalasPadam
  7. PKR PEMBOHONG / DAP PENIPU / PAS DIPERBODOHKAN

    BalasPadam
  8. husam sontot alpuki a/k alsundal

    BalasPadam
  9. ini lah dia manusia jenis babi perogol agama..husam musang

    BalasPadam