Khamis, 5 Mei 2011

Terimo Kasih Orang Buke Isle Mula Terima Islam.Islam Umno BERBEZA...!!!

Berhubung Isu Video DAJJAL Anwar,Nik Aziz Kini Mula Menegaskan Kepada Umum Supaya Jangan Coba Lagi Menyentuh Isu Saudara Seagama Serta Mengakui Bahawa Hanya DAP Dan PKR Sahaja Yang Kini Memperjuangkan Agama Islam Berbanding Umno.Nik Ajis WAJIB Siasat Dan SIASAT Perlembagaan Parti DAP Yang Sah HARBI Siffatnya.Jangan Memanjakan Sangat DAP Si Pemakan B*B*...!!! 
"NIK AZIZ umpama kepala keretapi ........... apabila kepala keretapi terkekuar dari landasan ............... maka ia akan menyondol apa saja didepan tanpa haluan .......... yang kemudian nya akan menyebabkan pengikut dibelakang lintang pukang .............."
Mengikut Nik AjiS :
  • Terima Kasih Pada Orang BUKAN Islam (DAPig) Menyokong IsLam.
  • Umno Tidak Memahami Islam Yang Di Perjuangkan Oleh Pas.
  • Tok Guru DUKACITA Bila Umno Tolak Islam.Wakakakaka....

Nak best lagi Demo Layan Lah Bagaimana  Kenyataan Tersebut Di Buat.Belajar molek bahasa Kelate.Wakakakakaka...



Kawe Tertarik Dengan Kenyataan Tok Guru Dengan IstiLah 
AIR MATA LENDIR
Hehehehehehehehehehehe....

5 ulasan:

  1. pukimak mj.kau caci orang jer pandai.habis tempat ko guna.lancau lu.

    BalasPadam
  2. Engkau tinggal di tempat yang 95% Orang Melayu. Jadi kau tak ada pengalaman sebagaimana Orang Melayu yang tingga di tempat yang komposisi Orang Melayu kurang daripada 10%. Cuba Kau sendiri datang senyap-senyap ke kawasan seperti ini, dan kau akan tahu keadaan sebenaynya yang berlaku.

    BalasPadam
  3. tanpa nama 10.38
    betul...aku sokong..dtglah ke tmpat majoriti cina..haram jadah perangai durank..anjing2 durank dibiar bersepah mnggangu anak2..blum ckp soal azan subuh yg dikatakan menggangu merka..mmg betul kafir karpal kalu sikit dia baik n menerima, tp bila dtg dgn geng..macm haram jadah dia punya perngai boleh brubah sekelip mata..dan bygkan kalu kuasa politik dikuasai mereka dah tentu mcm haram jadah Malaysia ni..

    BalasPadam
  4. menatang nik aziz...dio ni mata "denner"..

    BalasPadam